ZAŠTO SU VAŽNI SEO I DIGITALNI MARKETING?
Savremeno poslovanje na Internetu se gotovo ne može zamisliti bez organske ili plaćene vidljivosti u Google pretrazi i bez komunikacije sa svojim klijentima putem društvenih mreža
Trenutne okolnosti dodatno komplikuju i onako sve konkuretnije online okruženje na “srećom” nedovoljno razvijenom tržištu Srbije
Ne postavlja se pitanje da li treba ulagati u ovaj vid tržišta, već da li ste već previše zakasnili na tom putu
SEO vam obezbeđuje besplatne posete i uštede u oglašavanju a digitalni marketing je dodatni “vetar u jedra” vašeg biznisa
Važno je da kolektujete svoje korisnike, komunicirate sa njima, promovišete i prodajete svoje proizvode putem društvenih mreža
Naš tim čine nezavisni SEO, digital i social marketing stručnjaci sa više od 10 godina iskustva i više od 5 godina timskog rada
ŠTA DOBIJATE NAŠIM ANGAŽOVANJEM?
Osnovni zadaci našeg tima su vaše značajno povećanje:
- prihoda od online prodaje
- broja poseta na sajtu
- svesti o vašem brendu
- broja pratilaca na svim društvenim kanalima
- obima prodaje na vašoj fizičkoj lokaciji
Profesionalno i trajno postavljamo vaše online poslovanje na “zdrave temelje”, na kojima se dalje može graditi vaš online business, bez potrebe za ponovnim “vraćanjem unazad”
Svi nalozi, paltforme i kanali se vode isključivo na vaše ime, a mi smo samo njihovi privremeni korisnici, dokle vi to budete želeli
Prenosimo znanje na vaše zaposlene i sve ono što želite samostalno da radite, prebacujemo na vas
Edukujemo vas i savetujemo u upotebi drugih poslovnih rešenja i softverskih alata
Nudimo vam kontinuirano poslovno partnerstvo
KAKO TO POSTIŽEMO?
To postižemo u bliskoj saradnji sa vama, korišćenjem sledećih koraka :
- Kompletna analiza trenutnog stanja
- Detaljna analiza tržišta i konkurencije
- Analitika ključnih pojmova
- Definisanje strategije nastupa na internetu
- Kreiranje i povezivanje svih Google i drugih socijalnih kanala
- SEO optimizacija sajta – onsite i offsite
- Google Ads – oglasne kampanje za željene pojmove
- Socijal media oglasne kampanje
- Korišćenje drugih digitalnih tehnika za povećanje obima prodaje
- Kontinuirano unapređenje SEO-a i podizanje kvaliteta online sadržaja
KAKO SE MERE POSTIGNUTI REZULTATI ?
- Na osnovu inicijalne analize stanja, mesečno se sagledavaju rezultati korišćenjem nezavisnih Google platformi i drugih digitalnih alata
- Prate se svi dogovoreni ključni parametri i obim prodaje korisnika
- Na osnovu postignutih rezultata se realizuju naredni koraci
OD ČEGA ZAVISE REZULTATI?
OD NAŠEG RADA:
- Veći sajtovi i jače konkurencije zahtevaju više rada a samim tim i više našeg mesečnog angažovanja
- Manji broj sati rada mesečno i veliki obim potrebnog posla usporavaju postizanje rezultata
OD KONKURENCIJE:
- Zavisi u kojoj branši poslujete i koliko je jaka vaša konkurencija
- Od kada postoji, da li i koliko ulaže u SEO i digitalni marketing
OD SAMOG KLIJENTA:
- Kvaliteta i kvantiteta dostavljenih informacija – proizvodi, cenovnici, opisi usluga i proizvoda
- Kvaliteta i kvantiteta fotografija – proizvoda, prodajnih mesta, tima
- Budžeta za oglašavanje – u odnosu na konkurenciju i u odnosu na trenutno ulaganje
- Obima potražnje za postojećim proizvodima
- Realizacije sugestija koje preporučujemo
- Lokacije prodajnih mesta
- Kvaliteta i kvantiteta video materijala
- Eventualnog rebrendinga
KADA OČEKIVATI PRVE EFEKTE?
- Za par dana – ako se koriste oglasne Google Ads kampanje
- Prvi mesec – koristi se za kvalitetnu analizu i definisanje online strategije
- Nakon tri meseca – izvršen onsite SEO i uvezivanje svih kanala, vide se prvi rezultati na ključnim poljima
- Nakon šest meseci – uz oglašavanje i SEO ostvaruju se rezultati u optimizaciji cene po kliku, veći broj poseta i povećanje broja prodaja
- Godina dana – realan period da se ostvare očekivani veći pomaci u organskom rangiranju sajta, obimu prodaje, broju posetilaca i pratilaca